jobba imorgon...

Ja jag ska ju upp halv 4 imorgonbitti men jag kan inte sova =S  ska vara på kontoret kl 5 sen bär det av till sthlm! Ska jobba där imorrn.. Får se om det blir någon sömn eller om jag sover på vägen dit sen vägen hem och sen när jag är hemma =D Jag brukar ju klara av att inte få sömn hehe.. bara att dricka en massa vatten!  Undra när macken öppnar imorrn för jag har inga cigg och det är det värsta jag vet när jag går upp på morgonen utan att röka efter frukosten!  Ja då kommer lönen om 20 min och det blev en shock när jag såg hur mkt det va hehe men allt kommer ju ta slut på räkningar och skulder, men det känns bra för då vet jag att jag gör rätt ifrån mig =D  Undra om man ska dricka kaffe hela natten för att hålla mig vaken eller om jag ska försöka sova ??  Har iof ingen mjölk och då blir kaffet äckligt (blää) Så antingen går jag till macken i eurostop eller så får jag vänta tills frukost! (jobbigt) Aja nu har jag slut på orden men jag skriver ett imorgon när jag vaknar (om jag sover) hehe hade bra puss & Kram!

<3 Jonatan <3
1 Jenny:

skriven

saknar dig <3

Kommentera här: