Kamera

Jag vill ha tillbaka min kamera och min mobil nu ju! Vill ta kort så jag kan lägga in på Bdb! När jag lämnade in kameran så sa han som jobbade där, är det fel på blixten? då sa jag ja det är det, då sa han ja det är inte den första som kommer in och lämnar in just den kameran för blixten haha snacka om att den är dålig då!! Det va säkert därför man fick den när man tog ett abonnemang på bredbandsbolaget! J*vla fikusar! haha!    Ikväll blir det att vara Hos mammas granne på vinylkväll (man lyssnar på gamla lp skivor och dricker vin) Annika ringde nyss och sa att dom skulle ha fest men jag va ju ute igår så det blir nog att vara med mamma iaf! Undra om man ska försöka ta sig till mcdonalds och hämta min kaffe latte? Är skit sugen på de hehe.  Ne nu ska jag hoppa in i duschen och gå till baronbackarna! Hörs & ses! Puss
1 Jenny:

skriven

GIEF LISA RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!

Kommentera här: