God jul på dig med!

Jag blir så arg, den första männinskan jag träffar är jätte trevlig och säger godjul fast jag bara går förbi henne =D Sen när jag är vid busshållsplatsen så kommer bussen precis, jag vinkar in honom och han stannar, när jag går in så säger han: Ska jag vänta på dig eller? (irreterande röst) då sa jag nee, men tänkte Ja godjul på dig med! Det va ju en trevlig start på dagen =S Jag förstår om han är irreterad att få jobba på julafton men han firar inte ens jul..!!!   Är man buss körare (vet inte hur det andra stavas) så är väl yrket att vara trevlig bemött? eller? Som jag, jag som jobbar i en mat affär ska vara trevlig bemötande oavsett hur arg jag än är.. Sådana är jobben!

Men det ska iaf inte få förstöra min dag =D Nu ska vi äta frukost sen dela lite julklappar =D Ha en bra fortsatt dag!

GODJUL!

Puss & kram Chokladbanan!

Jonatan! <3
1 Alexandra:

skriven

Vilket charmtroll han verkar vara! Firar man inte jul så gör man inte! Det ska inte andra få skit över! God jul på dig iallafall! / Alexandra (Morgans dotter)

Kommentera här: