Idag.

Hej!
Ja då har man varit på stan hela dagen idag med, men det är ju självförvållat! Imorrn blire same shit fast tidigare. Haha jag blir bara gladare & gladare för var dag som går =D Kan det bli bättre? hihi! 
Ne, vad ska man göra... Kanske åka hem och greja lite, har ju en massa disk som vill bli rent. Sen har jag ju fått paket som jag har väntat på =P  Kanske drar över till Jonatan sen oxå, gosa lite =D Saknar ju hans pussar! Mjuka saftiga läppar! Va ute i fredags, va kul tills det blev tjafs & bråk! Träffade ju Ida, Jens och Helge =D Blir kanske att dra ut i helgen oxå, fast då blir det på lördag för jag orkar inte med att det ska vara ett dagis där!
Synd bara att jag inte kommer in överallt för då hade jag VERKLIGEN gått någon annanstans!! Men snart så slipper jag dagiskrogen, fyller ju snart hihi eller om typ lite mindre än en månad iaf! Då kommer jag in på björnstugan & där är det mycket bättre och äldre!! Fast jag kommer ju in på Harrys men där är det bara roligt ibland, (när man är med rätt personer vill säga)!
Kaffedax tror ja, det luktar nybryggt =P
Egentligen vill jag inte skriva något här för det är ju bara folk som läser & inte skriver kommentarer... =( Detta blir sista bloggen om ingen kommenterar!

Pusssssssssssssssssen Hej!

Tjao!
1 Nettan:

skriven

Kan ses när som :) är ju barnledig varannan vecka :P hehe saknar dig med!! haru för nummer?? puss

Kommentera här: