Här igen..

Planerar & planerar men inget blir som jag vill *suck*  Men jag får hoppas att det blir som jag vill med mina fina beställningar & att inte något går snett innan....!   

Ännu en sömnlös natt...  Blir så när jag inte sover med dej =P Hehe nedå men det känns ensamt.. Kanske får sova med dej inatt *vill* Hihi mysa liiiite som alla andra dagar =P 

Ska över till johanna ikväll och spela lite spel.. Sen kanske gå hem till dej *fylleplutten*  haha

Jag har en hemlis, eller ska vi säga två? =P

Egentligen borde jag inte bry mej men tyvärr så gör jag det! Det tar på mina känslor & det betyder mycket för mej! Önskar bara att du kunde förstå!

*klappa på huvudet* Jag har varit duktig idag =D Igår med för den delen... Jag har sökt jobb & nu väntar jag bara på att jag ska få ett oxå =P

Ne nu skiter jag i det här..!
 
♥ Plutten ♥

Drar tjao!

Kommentera här: