*Gäsp*

Idag har jag jobbat i 9 timmar... Suck! Men det ger pengar hooppas ja..!  Klant som jag är så glömde ja ju min tidrapport där jag va sist och jobbade... Måste dit imorrn och hämta den, slutar ju iof halv 10 imorrn så då är det bara att åka dit med en gäspande mun.  Bad ju om att få ledigt imorrn men min chef tyckte inte desamma... ne jag skulle jobba från 8 - 9.30 sen fick jag vara ledig.. Ville ju inte vara ledig för att gå upp tidigt utan för att jag skulle få sova lite, men där sprack min fina idé ... men men bara att ta emot lönen sen hihi!   Nu sitter jag hos min Darling och kollar på fotboll och dricker 3,5:er haha Fjant =P  

Ny mobil har jag oxå =D Skit bra! Syd bara att handsfreen är spräckt.. men jag har ju ett par liggandes hos mamma så det är ju bara att hämta dom. Ska köpa mig ett minnes kort oxå så jag kan ta mer bilder och ha mer musik i =D  Ne undra om man ska ut och få i sig lite gift (cigg) sen sova för en gångs skull haha brukar ju inte lägga mig förens halv 1 - 1 sen går ja upp kvart i 6 oxå... nu måste saker ändras om det ska gå bra för mig =D   

Sup & svälj, trevlig helg

*Du&jag*

Kommentera här: