Jobba

Imorse. idag:

Ja jag gick upp halv 6 imorse och cyklade hem till mamma för att dricka min första kopp kaffe (mmm) kom till henne vid halv 7, vi tog bussen idag för mammas bil behövde lite vätska och det fanns inget i... Så vi hoppar på buss 14 (trodde den skulle vara fullsatt så tidigt) men det fanns platser att sitta på =D Skit samma, vi åker till stortorget först. (städar lite) sen åker vi till aspholmen (där kontoret finns) till ett företag som ska städas i butiken. Hehe maskinen vi skulle använda har mamma kört med förut (för 13 år sen) så det va ju inte lätt att komma på hur vi skulle göra, vi får igång maskinen men kan inte flytta den (hmm)...  Vi hade gjort rätt. aja det kom hjälp tillslut iaf och det va bara hjulet som inte ville vara med, fatta va jag skämdes haha. (mamma hade redan dragit därifrån av ilska) Hon sa upp sig från jobbet! Senare när jag och hjälpen (en arbetskamrat som jag inte vet vad han heter) va klara så gick jag till kontoret (bakom hörnet) och blir attackerad av en måsjävel haha den (måsen) tog sats flög upp i luften och sen rakt ner mot mitt huvud! Vad ville han mig? jag menar, jag gick ju bara förbi  =P... Jag ljuger inte när jag säger att han va 5 cm från mitt huvud, tänk om han hade träffat (AJ) haha!

Ikväll:

Ikväll är det fotboll (me dont like) men nu är det ju sverige då måste man ju bara titta =D Efter det blir det att åka till Darling och sova!

Nu 18.30 :

ska jag möta Helena, vi ska till norr (hon till Mickis) jag hem en sväng sen dit!  Vi hörs! Hejj 
1 Madde:

skriven

Måsar attackerar ju när dom har ungar, skit hemskt är de, för de lär göra ont, ja johan jonas o staffan vart attackerade förra året, äckliga måsar!

Kommentera här: