Suck!

Blir bara så förvirrad!

Läs gärna, kommentera gärna men bli inte sur för vad jag skriver för det är mina tankar och jag tänker inte sluta skriva! Så är det bara! Jag skriver EXAKT vad jag vill NÄR jag vill och HUR jag vill! Sen är det upp till var och en vad dom tycker och allt! Jag skiter i det!   Jag lägger inte mer energi på det!

Om jag inte svarar på sms så är det för att jag inte kan!!!

Idag har det varit en jobbig dag, kände en riktigt hård spark i magen =(  Va där jag inte ville vara men det är sånt jag får ta nu när jag jobbar..  Kommer säkert att bli fler såna dagar!  Men men.  

Imorrn blir det upp tidigt igen men jag hoppas att det inte blir en massa skitgöra =(  

Längtar som fäään till Augusti =D hehe Hemligt!

Ne nu ska jag till katten sen till Darling och pussa lite =D    Förresten så är det 7 månader mellan oss idag =D  *grattis* (tack tack) hehe 
  
!Du & Jag hjärtat!

Have a nice life, take care, bye bye then!


Tung äru!

1 Madde:

skriven

hmm de är itne jag som gjort de, jag har fått hjälp av en kompis hehe :D:D

Kommentera här: