Bestämt mig..!

Jag har bestämt mig! Ni får säga vad ni vill för jag kommer inte att lyssna, bara så ni vet! Men jag ska bli en kändis om det så ska ta några år!  Vet inte vilken sorts kändis jag hade tänkt mig, men det blir säkert bra! Jag kan inte sjunga eller dansa så det blir det inget av.. men jag kan ju bli modell =P (bra självförtoende) Skit samma vad det blir jag ska bli känd.!!   haha

Sen på tal om ingenting... jag hittade en rolig film i min mobil (på mig)

Tänkte ladda upp den här men jag vet ju inte hur man gör tyvärr =( !


Idag blir det lite att göra.. Ska ju snart åka till Norge och jobba så då måste jag fixa en hel del saker! Det kommer bara att bli en massa krångel.. jag vet det!   FAN!   VIll bara att det ska vara över nu så jag kan vara hemma med killen och familjen! Kommer vara jobbigt!  Aja så är det! Ska hoppa in i duschen nu sen åka,   Ha en Jädrans bra dag allihopa =D  puss puss och snusk!

♥ Du & Jag ♥


Kommentera här: