Jag vill bara

tillägga att jag har blivit moster igen till en sööööt Valter!  Melvin & Valter är mina söta små systersöner *Älska*   Jag bara längtar tills jag får vara barnvakt! Jag får öva på dom tills jag får egna barn (om några år såklart) så jag vet hur det är när jag skaffar familj =P    BTW  Tog ut spiralen idag och ska börja med p-piller igen (spiralen va inte min grej)  gjorde bara ont i kroppen =( 

På fredag ska jag köra upp för truckkortet =P  Fick 44 rätt av 50 frågor, jag tycker det är bra men enligt dom va det på gränsen till godkänt (okej?) Aja det går säkert bra!

FÖR:

Ja den 26:e maj åker jag å syrran till Norge och jobbar.. Bye bye Sweden, kommer åter i augusti helt, kommer ju och hälsar på emellanåt =)  Money i min spargris =P  Ne nu ska jag åka till jonatan och mysa lite =)  Bye bye  Kyss å smek!

*Du & Jag*



 

Kommentera här: