Fy faan vad jag är bra!

Vilken bra dag det har varit idag (förutom att jag höll på att svimma imorse när jag kom in) Chefen kommer fram till mig och säger att jag ska få ta hand om egna hyllor (ta eget ansvar) =D Jag har nu 3 EGNA hyllor att fylla på, beställa vad som fattas och fronta så det blir snyggt =P Inte nog med det, jag fick lätta hyllor oxå =D Jag är as nöjd och skit bra! =P hehe Jag är så stolt över mig själv för en gång skull! Jag MÅR så jävla bra och jag har aldrig mått bättre!
Träffade en kompis på Maxi oxå som JOBBAR där numera =D Skit kul ju! Grattis Maria!  Sen kom Johan och Nathalie och handlade *mysmagen* Vi MÅSTE ses och ta en kaffe!

Idag är det ingen vanlig dag för det är våran 1årsdag Hurra hurra hurra =D




Ha en bra dag! Puss & Kram Chokladbanan!
1 Jennie:

skriven

Grattis gumman, skitkul =)



Och en kram till dig o Jonatan på er 1-årsdag

2 Nathalie:

skriven

haha =) Självklart ska vi ta en kaffe, det är bara att du ringer någon dag när du inte jobbar så ordnar vi det. Grattis till er 1 års dag föresten.., Kram

Kommentera här: