Hos mamma

Hehe jag va bara lite tvungen att skicka mess och vara med i rampljuset en liten sväng =P Detta kommer dock bara ske en gång bara för skojs skull =D

Imorrn blir det att jobba igen =D Jag har bett om en lönerapport den 1:a dec för att bara ha koll på vad lönen blir innan jul =P Så jag vet vad jag kan köpa och inte hehe... Fast det bli nog en bra lön så jag kan shoppa lite saker till lägenheten.. Ska ju skaffa ett barbord hade jag tänkt.. eller kanske ha nån hylla att ställa lilla teven på och alla tevespelskonsoler så det blir en liten tevespelshörna =P
Ne nu ska jag hjälpa mamma att hitta nåt i det överfyllda källarbåset.. Hon ska väl ha nåt som står längst in skulle jag tro, Det är ju bara jag som kan klättra som en liten apa och komma in så pass =P

Jag uppdaterar när jag kommer upp igen eller hem till mig...

Puss och Kram chokladbanan!

Jonatan är mitt allt!
1 Michelle:

skriven

Jag ska nog prenumerera, gör du detsamma med min om du har lust? Skulle vara kul. :)



Kram

2 Michelle:

skriven

Sådär ja! :) Nu prenumerar jag! Gör du det på min blogg? Puss!

Kommentera här: