Efter helgen

Ja nu hoppas jag att allt är löst =)

Nu har jag diskat och ska snart börja plocka undan lite inför ett besök imorrn =) hehe kl är nu snart 2 på natten och eftersom jag gick upp kl 20.00 ikväll så är ju inte jag speciellt trött, mest seg =P Men men sover man bort hela dagen så blir det ju så hehe.

På tisdag ska jag jobba igen och nu ska jag se till att jag får jobba varje dag (inte helgerna)  för nu ska jag tjäna pengar! Annars skaffar jag ett jobb i norge eller nåt så jag får mer lön =P Som jag visste så har jag varit reserv på mitt jobb, fick veta det i fredags. (ingen har sagt nåt tidigare)  och att dom ringer kl 7 på morgonen är för att någon har sjukskrivit sig tidigare på morgonen och då ringde dom mig..!

Imorgon innan mitt besök kommer så ska jag gå ner till öbo och klaga på mina element (har ingen värme alls) och på mina mögelfläckar i badrummet, som dom inte har gjort något åt fast jag har klagat sen dec! (flyttade in då)
Ska jag sköta mig som hyresgäst så ska väl dom sköta sitt jobb? Eller?   Sen har ALLA i huset badkar utom jag, jag har inte ens en kran om dom nu skulle ha haft ett badkar här innan. Men kan jag be om att dom sätter in ett badkar utan att jag ska behöva betala? För jag vill jätte gärna kunna lägga mig i ett varmt bad nån gång oxå!


Ne nu ska jag plocka undan lite sen hoppa in i duschen och bli ren =P

Puss & kram chokladbanan! 

♥ Jonatan ♥ 
1 KalsongMorsan:

skriven

Det kan vara fel på elementen, typ att dom bara behöver blåsa dom eller något. Många har problem med det.

Du kan få komma hit & bada någongång om du vill :)

2 KalsongMorsan:

skriven

mäh vad konstigt, då måste dom byta!! har du någon termometer så du kan se hur varmt/kallt du har hemma? msn?

Kommentera här: