En kul grejj =D

Såg nu att jag va nummer 2 på rekomenderade bloggar =D Kul, hoppas folk läser nu då hehe! 

Jag lyssnar mkt på radio nu (mamma har fått mig till att göra det) Mix megapol (bästa) blir det då, dom pratar mkt om bloggar och vad folk skriver och så. Blondinbella har ju vartit med på radion (inte hon, hennes blogg) Tänk bara om min eller din skulle vara med, det skulle vara ashäftigt ju! =D
Jag flyttstädar ju så då kan jag lyssna på radion heeela dagen och det är bara roligt! (brukar skratta för mig själv när jag lyssnar, så folk lär ju undra hehe)

Ne nu ska jag dra mig hemmåt. börjar bli en aning trött *gäsp* Ska upp tidigt imorrn också och jobba lite.. Hoppas bara det inte blir hela dagen som igår... Men det är ju inget att göra åt då (pengar blir det ju iaf) =P

Älskar min Jonatan! Du & Jag mot världen!

Hörs
 puss & Kram chokladbanan!
 P.s Mix megapol är bästa radiokanalen EVER! D.s

Kommentera här: