Jag blev ...

Jag blev utmanad av Kalsongmorsan 

Reglerna är följande: 
-Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
-Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
-Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
-Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg


1. Jag HATAR att gå upp tidigit på morgonen ända tills jag har gått upp =P

2. Jag kan inte ha fötterna nerför soffan när jag kollar på en skräckfilm, tror att nån ska rycka tag i mina ben. 

3. Jag försöker att aldrig planera in en dag, det blir ändå inte så som jag har tänkt =/

4. Jag klarar inte en dag utan att få i mig kaffe (psykist) =P

5. Jag har jätte svårt att somna om jag sover själv hemma.

6. Jag har en Hemlighet som ingen får veta i dagens läge (bara dom som redan vet)

7. Jag älskar att skriva blogg men har tyvärr inte tid jämt =(

Jag utmanar:

Jennie

Robbin

Kommentera här: