Lördag, Söndag

Igår va jag hemma hos Kenny med Tesa och gänget =) Det va kul =D Kollade på lite gamla bilder (kennys bilder) Hehe de va kul att se personer som va hur dom har förändrats på några år hehe. Fick höra lite saker igår och jag kunde inte sluta skratta !!

Nu håller jag på och tvättar & städar och har nyss ätit mat imellanåt hehe sen när jag är klar så har jag bestämt att jag ska sova ända till fredag! Så man kan börja leva igen! sen på måndag nästa vecka blir det att tatuera mig och jag är skit nervös för jag vet att det kommer att göra skit ont men men vill man vara fin får man lida pin =P

Ne nu ska jag fortsätta ha mitt lilla roliga här hehe Vill någon komma över så är det bara att komma =D

Puss & Kram!

Älskar dig Jonatan!
1 KalsongMorsan:

skriven

Kom hit så får du kaffe & choklad!

Kommentera här: