Mardröm

Drömde lite otäckt inatt =/  Blev misshandlad av 2 vänner (inga namn) Och blev misshandlad och våldtagen av en polis i baksätet på polisbilen. Vi åker till polisstationen där jag ska säga om jag känner dessa personer som står där, Jag känner dom och ger alibi för dom (detta alibi hade dom sagt utan att jag visste om det så dom blev fria)  Ena kompisen som misshandlade mig gjorde så mitt barn i magen dog! I rättegången vann hon och jag skrek att jag skulle mörda dennes barn oxå för att personen skulle få känna själv hur det kändes. Eh varför drömma en sån dröm? Jag blir arg speceillt när det är folk jag känner som spöar på mig (menar då från mitt håll att det kändes jobbigt att just dom skulle göra det)

Aja efter en dålig natt vaknar jag av ett sms från Mickis, kunde knappt resa mig från sängen pga av magsmärtor IGEN. Sitter hos mickis nu och har skit ont men jag hoppas att det går över snart..!  Tänkte göra lite kaffe sen spela lite kanske hehe

Så ha en bra Tisdag, jag ska fortfarande längta till fredag!
Puss & Hej

Älskar min Jonatan!
1 Nathalie:

skriven

Men fy., vilken mardrömm.

Jag hoppas att inte jag fanns med i denna dröm =(

Tycker om dig massor och skulle aldrig göra dig illa i verkligheten men det vet du väl redan LER. Kram

Kommentera här: