Onsdag

Bara för att jag längtar till fredag så ska ju självklart denna vecka ta ännu längre tid medans alla andra veckor bara springer iväg.  Jag vill ha fredag för att kunna köpa mat, Jag vill ha lördag för att få komma hem till Jenny och hålla henne onykter =P Sen vill jag ha måndag för då blir det tatuering =) Jag har en del att se fram emot.

Nu har jag varit duktig och sökt jobb iaf =) Nu hoppas jag bara på att få det =P *håll tummarna för mig* =)


Skulle varit på möte för en halvtimma sen men jag ringde och sa att det va onödigt eftersom jag ska ha möte imorrn.. så han jag skulle ha haft möte med idag ska eventuellt vara med imorrn. Lite onödigt att berätta heela min historia för en ny när det redan finns folk som vet heela historian. Hehe det är bara jag som inte orkar ta upp allt igen...

Lite kaffe på det här =) 

Haha kom på nu att jag hittade ett gammalt brev från 2007 från en person. Det va lite kul att läsa faktiskt. =) Rensade en massa papper jag hittade i städskåpet igår som jag inte kunde låta bli att göra när jag såg det hehe

Det blev lite blogg idag iaf hehe det är inte ofta.. 

Ha en bra dag. Puss & Kram

Lisa  <3 Jonatan
1 KalsongMorsan:

skriven

Vi ska ha KUUUUL! & vi ska vara kreeejsi! annars!!! Pusspuss <3

Kommentera här: