Torsdag

Är jag en bra vän? Ibland funderar jag verkligen på det..?!
Har inget bra att skriva tyvärr.
Har fått mkt mammados och mkt mickisdos idag och nu ska jag äta sen hem till Jonatan och få lite dosgos där oxå! Älskar dig Jonatan!

Såg Elin förut och ropade men ingen reaktion =P

Jag bryr mig inte, eller gör jag det?

Jag litade på dig!

1 Nathalie:

skriven

Vill bara säga att jag tycker i alla fall att du är en bra vän. Kramar

2 bitte:

skriven

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

3 KalsongMorsan:

skriven

Du är en utav mina bästa vänner. Jag vill umgås, skratta, dricka kaffe & prata strunt med dig. Jag saknar dig när vi inte setts på länge, fast det är ju ändå bra att vara ifrån varandra några dagar/veckor/månader också. Men jag vill inte det med dig!

Kom hit, jag saknar dig <3<3<3

4 shorty:

skriven

de var inte mig du såg va? du känner nog mer än en elin eller? hehe jag har oftast min mp3 på mig på högsta volym när jag e ute ifall de va mig du såg haha

5 shorty:

skriven

ojdå förlåt :( ska ha lägre ljud hädan efter ifall du skulle skrika igen haha :D jag har lagt in dig som länk på min blogg med en bild :D du kan juh säga vad du tycker om du tycker de e nice annars får jag ändra om du vill ha nån annan bakrund eller font på texten :D bara kolla under länkar :)

Kommentera här: