Onsdag

Regn regn & åter regn, men jag va ju tvungen att cykla till skolan iaf =) Kom dit kl 8 fast jag började halv 9. Träffade Jenny och tog en varsin kaffe =) Va självklart dyngsur i klassrummet och det va ju inte ett dugg varmt där inne så jag frös ganska mkt! Nu sitter jag hemma =) Slutade ju kvart i 11 så är det dö tid om inte Jossan och Johanna hör av sig snart vill säga =) Jag är van att Jonatan och jag lägger oss samtidigt, men Jonatan va ju inte så speciellt trött igår så jag la mig helt själv runt halv 12. Vaknade upp kl 12 av att han inte hade lagt sig än men somnade om ganska fort igen =) Men sen vaknade jag kvart i 3 och la märke till att han inte låg än så då sa ja till han att han va tvungen att lägga sig för det va tydligen oro i min kropp =P Men å andra sidan så hade jag ju drömt lite oxå hehe Drömde om Jennys mamma inatt =) Hon bodde på en ö som såg ut som fångarna på fortet ön. va inne i hennes lägenhet och jag berömde den stort! För att komma till hennes sovrum så fick man klättra på stegar som gick efter väggen (typ som ett loft) Ah hjärligt va det iaf =) Hehe (nu kan jag inte länka till Jennys blogg men adressen kan ni få) Http://Kalsongmorsan.blogg.se Hoppas att det blev rätt nu iaf =) Hur har eran natt/dag varit? Ne nu ska jag äta upp min matlåda, kyckling, ris och currysås =) Puss&Kram Älskar Min Underbara Jonatan!

Kommentera här: