The, smörgås och simpson

Sitter ensam hemma och myser med the och mackor =) Känns skönt nu när hösten är på väg (inte för att jag vill att det ska bli kallt men det är mysigt att sätta sig på balkongen invirad i en filt och dricka varm choklad =) Ursäkta att mina urtråkiga inlägg men som sagt så kan jag inte ens göra mellanrum mellan raderna =/ Snart dax att kasta ut datan. Har sagt det ett antal gånger men snart sker det på riktigt och då ska jag sätta upp lappar om att man inte ska gå under min balkong en viss tid =P Jag har räknat matte idag, inte för att jag vet om det va läxa eller nåt men hela kapitel 1 råkade jag göra =P Får se vad jag ska göra imorrn då eftersom jag inte har hunnit köpa böcker än och jag kan inte göra det förens på fredag heller. Då blir det att köpa: Zigma upplaga 6 till samhällskunskapen, en mattebok och en svenskabok. Engelskan har jag redan =) Imorrn ska jag träffa mamma innan jag ska till skolan, vi ska hämta lite saker och kanske ta en kaffe =) Hoppas att solen tittar fram imorrn för jag har ingen större lust att sitta och frysa på lektionen igen. Jag kanske sitter kvar i skolan ett tag efter lektionen och börjar på min svenska läxa och hämtar en bok som vi måste läsa =) Jag vill skriva mer men det får bli när jag kommer till en bättre dator så det blir lite roligare att läsa för er =) Ne nu ska jag dricka upp mitt the och ta en dusch sen kanske jag cyklar till Jonatan, vem vet =P Sov gott!Puss&Kram Älskar Min Underbara Jonatan

Kommentera här: