God jul

Jag har inte hunnit bloggat idag =P va på frukost hos Jennie med mamma, Jennie, Simon, Melvin, Valter, Robbin, Linus och Philip. Philip fick madeln =P  Sen bar det av till jobbet =) Fick beröm igen =) Världens bästa jobb äre, synd bara att jag inte får jobba mer! =( 

Grattis Philip på din 16 årsdag!

Så jag hoppas att alla har haft en riktigt bra jul! =) Det har iaf jag haft! Jag fick en gott och blandat påse, en stekpanna och 4 filtar (så nu har jag 8 att gosa med) =P Sen fick jag en "tavla" av Simons syster, jag skulle köpa den när hon sålde alla sina (hon ritar själv) men vi kom inte så långt, men idag fick jag den!! *ÖVERLYCKLIG* TACK LINDA!!

Jag har världens bästa familj!!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på min lilla "frukost-tv" =P Ska fira jul imorrn med Pappa, Susanne, Oscar, Johanna, Johan, Pernilla, David, Jane, Bert, Monica och Karl-Axel =) Ja, jag har en stor familj =P

Prosit kanske blir hämtad imorrn men jag vet inte än, det kan bli på söndag oxå. *tråk*

Ne nu ropar sängen, Natti natti!

Älskar & Saknar dig Jonatan! Kom hem! Puss&Kram!

Kommentera här: