Tisdag?

Ingen sömn inatt. Har för ont i munnen och i magen, börjar bli lite orolig om äggledarinflammationen verkligen är borta.?  Har ju lika ont som innan. Får ringa VC igen när dom öppnar.
Va hos tandis idag =/ Va inte skönt när dom pillade mellan tanden och köttet =(  Fick oxå något munskölj som ska användas varje morgon och kväll..  Eh sen står det att man kan få bruna missfärgningar på tänder och tunga som tandläkaren ska ta bort sen (ännu en räkning) Suck! Vart ska mitt liv ta vägen? Bara en massa fel på mig hela tiden! ORKA!

Va på Bauhaus igårkväll med mamma och Jennie =D Det va inte så kul men det funkade =P Fick lite gratis färg så kanske ska måla om lite hemma (fondvägg kanske) Om öbo tillåter det såklart  (knappast)  

Nu har kilorna gått ner igen. har ju iof bara fått äta soppa i en vecka så det är ju klart att man inte går upp.. Men det blir nog bättre sen när jag väl kanäta ordenligt hehe!

Nu ska jag sätta på en massa kaffe så jag inte somnar, ska ju hem till mickis vid 8 imorrn oxå..

Ha en bra dag! Puss & Kram

Kommentera här: