Utmaning,

Utmanar dom som vil!

♦ ♦ ♦
Snusar du?
- Ne
♦ ♦ ♦
Röker du?
- Ja
♦ ♦ ♦
Gör du frukosten själv?
- Ja när jag är hemma
♦ ♦ ♦
Har du suttit i rätten?
- Japp
♦ ♦ ♦
Har du slagit ner någon?
- Ne jag slåss inte =P
♦ ♦ ♦
Har du pussat någon av samma kön?
- Japp det har jag
♦ ♦ ♦
Har du varit på strippklubb?
- Ne men det sklle vara kul =P
♦ ♦ ♦
Vad gör du när du blöder näsblod?
- Jag blöder inte näsblod
♦ ♦ ♦
När grät du senast?
- Minns inte
♦ ♦ ♦
Vem kan du prata om allt med?
- Mamma och min syster
♦ ♦ ♦
Har du solglasögon?
- Japp men vart är solen =P
♦ ♦ ♦
Skriv en mening på engelska!
- en mening på engelska!
♦ ♦
Vem pussade du senast?
- Bella
♦ ♦ ♦
Vem kramade du senast?
- Emma
♦ ♦ ♦
Vad är din högsta önskan just nu?
- Att min granne ska hålla käften så jag får sova =P
♦ ♦ ♦
Vad heter ditt hårspray du använder?
- Vet inte, använder inte det så ofta
♦ ♦ ♦
Vem gillar älskar du?
- Jonatan, min familj och mina vänner!
♦ ♦ ♦
Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
- Grå/vit randig, Pyjamas
♦ ♦ ♦
Känner du någon som heter Niklas?
- japp
♦ ♦ ♦
Har du bärbar data?
- Ja en utan tangentbord =P
♦ ♦ ♦
Är du blyg?
- Beror på
♦ ♦ ♦
Vad tänker du på just nu?
- Morgondagen *nervös*
♦ ♦ ♦
Vad ska du göra nu?
- Klä på mig och gå till mickis =D

Kommentera här: