Vänner!

Jag älskar mina så som dom är! Jag skulle aldrig vilja förändra dom! Dom är underbara! Jag vill umgås med alla samtidigt men det går inte så bra =P Jag vill kunna dela på mig så jag kan vara med alla jämt!

Jenny, Mickis, Tesa, Johanna, Jossan, Hadil, Tezzan och många många mer! ♥


I maj blir jag själv på norr =/ Mickis ska ju flytta då. Men jag kanske oxå ska få flytta och är blir det så så blir jag överlycklig! Vill verkligen inte bo kvar här brevid min *NOT* underbara granne! Men jag ska se till att han eller jag flytta här i från för jag behöver sova! Speciellt om jag skulle få jobb! Jag hoppas iaf att det blir jag som får flytta =D

Ne nu ska jag upp på stan och träffa Jonatan (vi går Aldrig på stan) Bäst att ta chansen nu =P Sen blir det feeeest ikväll, vet inte vart än bara hehe Harrys eller Björnis... får se!

Ha en underbar dag!  *Tänker på er*

Pussar!
1 Tezza:

skriven

Du har blivit utmanad :D Kolla min blogg .. ..

Hoppas ni får en mys dag på stan nu .. Kram&Puss

2 KalsongMorsan:

skriven

Underbara LisaFisa!!! <3<3<3<3

Vi måste leka snart för ieff gotta sakna ihjäl mig på vårt kaffedrickande sällskap! När vi flyttar hem igen ska jag ställa fram cocacola glas & en bebissked bara till för dig!

3 Nathalie:

skriven

Hej.,

Va kul att du tänkte komma hit i veckan., ring innan bara så slår jag på en kanna kaffe =)

Kram

Kommentera här: