Lek och buslandet

Jennie ringde förut och frågade om jag ville följa med till Lek och buslandet hehe klart jag inte tackar nej till det =P Jag har nog roligare än vad Melvin har haha.

Sitter nu i min ensamhet hemma i det stökiga =/ Fast jag har ju stökigt av en anledning, jag har fått in största soffan hehe så jag va tvungen att röjja allt in i ett hörn för att få in soffan först, kom på sen att allt som stod i hörnet blev instängt hehe, typ hälften av sakerna hamnade i soffan för att komma fram med en del saker och den andra hälft min säng och jag orkar inte ta bort det för att sova (lat) Imorrn ska jag lämna in en kartong till 3 sen ska jag lämna in papper till ams sen till Maxi och lämna tillbaka kläderna som dom ringer och tjatar om hela tiden hihi sen blir det hem och fixa (om tid finns kvar) Måste ju hinna handla hem lite mat oxå innan alla pengar tar slut =/  Fick ju världens sämsta lön så jag måste spara hälften för att kunna betala hyran nästa månad, Jag börjar må dåligt  för det känns som att det inte kommer att bli bra med pengar så jag kommer troligtvis bli vräkt =/ Vart faan ska jag ta vägen då? Nu mår jag piss!!  Jag vill ha jobb Nu!! Jag jobar ju kvar på Extrackta enligt kontrakt men jag får inte jobba.. Enligt dom så finns det inget jobb nu men ändå så tar dom in mer personal ?! Jag vill säga till men jag vet inte hur jag ska säga.. 

Har klippt min förresten



Aja ne nu ska jag väl ta en liten nattfösare =P  Pussis

Jonatan <3 !  

Kommentera här: