Måndag/Tisdag

Jo jag mår bra, finns vissa stunder som bara kommer ibland just då när man inte vet vart man ska ta vägen  =/  Men jag mår bra!  =)  Imorrn (tisdag) blir det en riktig storstädning, möblering och tvättning för på fredag så kommer min nya soffa =D Åhh jag längtar. Då kommer stora bordet åka ner till källaren (om jag vågar ha den där) sen kanske min bokhylla åker ner oxå. Spegeln ska upp på väggen och det ska bli så himla fint =D  Jag ska rita en bild på hur min lägenhet ser ut sen när jag har fåt ordning på allt. När jag fyller så önskar jag mig presentkort från ikea och ljusstakar (minns inte vad det heter som det är gjort av) Mamma vet =D såna svarta.. !   btw Jag kanske ska få flytta oxå, det beror på min INTE underbara granne... Om han inte blir tyst efter att störningsjouren har varit där så ska dom leta ny lgh till mig =D Jag vill flytta nu! hehe!  Ne nu måste jag sova, ska ju städa och tvätta som sagt =D

Jonatan <3 !

1 jenny:

skriven

haha du är den enda som sagt en tjej av alla jag träffat

Kommentera här: