Tisdag

Jag är rött och hungrig men jag kan inte sova =/ jag har legat och dragit mig i sängen i snart en tmma nu men kan inte somna.. Sömntabletter någon?  Mitt förra inlägg försvann där jag skrev hur bra min städning va (inte) Jag rensade bara min bokhylla för den åker ner i förrådet imorrn eller på torsdag + mitt stora vardagsrumsbord. Jag ska få en soffa på fredag =D Det kommer bli så himla bra i min lägenhet nu jag bara längtar =D   Imorrn blir ja bjuden på bio av älskling men vet inte än vad det blir för film. =D

Sitter och mular köttbular nu så då tar jag chansen att blogga lite innan jag lägger mig igen. 

Jobbsökandet går sådär men jag hoppas på jobb snart igen för jag orkar inte bara sitta hemma och inte göra ett skit =/

Ne nu är kättbullarna slut bloggen likaså =P   Hörs

Pussis

Jonatan <3!

Kommentera här: