Lördag

Jag har inte orkat bloggat eftersom det inte har varit så bra på sista tiden.. Som jag skrev förut så va det ju 3 i min omgivning som har varit på sjukhus, 1 har gått bort och ytterligare 2 fick åka ner till sjukhuset i veckan. Så ikväll efter dåliga nyheter så tänker jag faktiskt få ner mig en cider eller två.. Mår lite bättre efter i onsdags och torstags men får se hur mycket jag orkar ikväll. 1 av dom två sista som fick åka till sjukhuset va jag själv, hade kräkts, mått illa och varit svimfärdig, så jag va på vårdcentralen i torsdags som skickade mig direkt till akuten eftersom dom trodde att jag skulle få ta bort blindtarmen, men på akuten sa dom att dom inte hittade nåt men det kunde vara blindtarmen som lurades. Skulle höra av mig direkt igen om jag fick feber och ont för då skulle dom tippa mer på den. Aja jag mår lite bättre nu iaf efter allt dåligt och hoppas på bättre tider nu! Vet dock inget om dom som fick åka in till sjukhuset först hur det ligger till nu. Men jag hade ju hört om det hade blivit värre! Jag tänker på er iaf!

Begravning snart tror jag =( 

Ne nu kommer mamma snart och hämtar mig, ha en bra kväll!
Puss!

Jag älskar Jonatan!

Kommentera här: