Mån.. hehe Tisdag

Idag har jag trott att det har varit måndag hehe... Trött? Ja!  Sov hos Jonatan inatt, gick upp halv 9 och blev hämtad av Jenny, Tobbe + barn kvart i och åkte iväg till dagis och lämnade barn. Åkte sedan till Norr för att kolla på en lgh som Jenny och Tobbe ska flytta till =) Närmare mig och Elin =D Skitfin!! Hoppas ni kommer trivas bra där! Vi kommer att ses oftare oxå och det känns underbart! Sen bar det av till Baronhills och packade, fick ner nästan hela köket och vi är låååångt ifrån klara men det ska gå fort =D Imorrn blir de samma visa och jag är bara glad att jag får hjälpa till!  Vi hade iaf kul idag, pratade gamla minnen om skolor och kläder och allt som hör till =D Fick en dras med kläder av Jenny oxå (som jag inte ens hälften kunde ha) haha men jag är tacksam iaf! Tack jenny! Dom kläder jag inte kunde ha tänkte jag att Mickis kunde ha ist för att dom ska kastas =) Kom av mig i mitt inlägg för att Jonatan ringde hehe =P  Nu är det bara att sitta och vänta i en timme till mickis kommer hem sen ska vi ses en sväng =)  Har plockat lite här hemma inför fredag så nu är det bara skräp att kastas och disk att diskas! Sen är det fint igen! Btw Jag MÅSTE låna din mopp Mickis! Hihi.

Ne nu blir det tv har en lååång dag framför mig imorrn, Tack för en bra dag Jenny och Elin!

Puss!   Älskar Jonatan!!
1 KalsongMorsan:

skriven

Tack för all hjälp & för att du är världens snällaste, bästaste Lisa som finns!

MIN Lisylv! <3 Puss

Kommentera här: