Datorn :@

Det är nåt fel på min dator så jag kommer inte in på bdb .. =( Träffade Madde och Jonas med Nellie och Ellen förut =) Mys ju såå söta =) Tänkte lägga in bilder på Mormor när hon va 15 år för att ni ska få se likhet men eftersom min data är knäpp så finns det inga ikoner tyvärr.. Hehe jag räknade mina skor förut och jag har 21 par =P Tog ett kort men det kan ja ju inte heller lägga upp =( det får bli en annan dag =) Ne nu ska jag upp på stan och träffa Jonatan, vi ska på bio. Jenny: Jag har inte kunnat höra av mig idag förlåt men jag hoppas att du läser detta snart =) Jag försöker höra av mig imorrn ! Puss & kram Älskar min Jonatan!
1 Madd1sh:

skriven

Hihi, Nellie och Ellen heter dem ;)



Det var kul att träffa på er också! Vi får ta o ses snart, det var ett bra tag sedan sist. Kramis

2 KalsongMorsan:

skriven

ingen fara! :)

Älskar & saknar dig bara ännu mer Pusspuss



(den som väntar på något gott..väntar alltid för länge!)

Kommentera här: