Jaja

Onsdag:
Hehe jag vet inte ens vart ska börja för att det ska bli intressant att läsa att jag har varit hos mormor & Morfar.
Började med att vi kom dit onsdagkväll runt halv 11. (vi drack lite vin sen blev det sängen) jag somnade kl 4 för att Mamma, Morgan och Mormor snarkade som Grisar (har redan sagt det ja vet) =P

Torsdag:
Gick upp halv 11, åt frukost och sen gick vi en runda på stan (VÄRLDENS MINSTA) Men Morgan hade ju aldrig varit där förut så det va kul att visa runt lite =)  Åkte till maxi och handlade grillsaker, jag fick ett par skor (skitsnygga) =) Grillade, drack vin och öl och pratade allmänt. Dom andra gick och la sig vid 12, mamma och jag kom i säng runt 2 tror ja hehe.

Fredag:
Gick upp halv 9 :O Ojdå liiite tidigt för min del hehe (är van att gå upp kl 12)  Åt frukost & åkte till nån affär som hade total utförsäljning 50% på allt =) Fick en filt av mormor =) Inte billig direkt..  Åkte till morbror sen och drack ännu mer kaffe (drack kaffe hela dagarna)  =) Trevligt att ses igen efter dessa år. Hehe han blev lite förvånad när han fick höra att jag va 24 =P   Kom till mormor & Morfar igen åt lax, vilade sen givk vi upp på vinden och rotade lite =P
Drack vin igen hehe.

Lördag:
Gick upp vid halv 10 tror ja. Åt frukost, packade och åkte hem. På hemvägen blev mamma panik bajsnödig och trodde hon skulle behöva skita i skogen (fanns ingen rastplats) Men tillslut kom vi till en toalett (Tindered) och det blev mamma glad för hehe Hon pratade om bajs ganska länge på vägen hem hehe.
Vi stannade och åt mat på vägen (minns inte vad det hette) jag tog sparrissoppa eller som morgan säger (sparribbs) Hihi *lite knäpp är han* det betyder föresten revbensspjäll =P
Vi åkte till O-hamn med en varsin väska (jag, mamma och Morgan) Vi kom hem med heela bagaget fullt (fick hoppa igen luckan) Så fullt blev det, sen hade jag knappt plats i baksätet *haha* hade en stor kartong bredvid mig (tänk er bältesknappen) Den va under kartongen så mkt plats hade jag =P hehe men jag kom ju hem iaf det är ju huvudsaken =)

Kom hem till Jonatan vid typ halv 11 på kvällen och vi kollade på tv men jag somnade hehe man blir ganska trött av att vara med mormor såå länge =P haha men på ett positivt sätt.

Ne nu orkar jag inte sitta här mer hehe. bilder finns förresten på bdb (lillalisa)

Ha en bra kväll =) Puss och kram

Älskar min Jonatan!!
1 shorty:

skriven

mjo de känns lite bättre. gör ont som fan endå fast nu vet jag juh vad de e o fått medicin så då kan man juh andas ut lite iaf :) allt bra med dig? var längesen man såg dig :)

2 shorty:

skriven

okay i will :D ses då :)

Kommentera här: