stress & stress

Skulle ha gått upp kl 7 egentligen men de blev kl 8 ist =P Gick upp på stan för att hämta mickis cykel för att sen cykla hem och hämta lite kläder inför intervjun som är kl 13. Kom till Mickis kvart över 10 då sov hon hehe. Gav Smillan mat sen ut en sväng med henne.
Nu sitter jag här och är skit nervös & självklart dricker jag kaffe hehe

Mickis färgade håret igår och jag slingade mitt =) Blev skit bra ! 

Blir kanske bjuden på pizza ikväll oxå =) Mumms !  

På fredag blir det att sätta oss på fotbollsplan med några öl =)  

Nu är jag klar för intervjun så nu ska jag ta det lilla lugna innan jag cyklar iväg =) Kaffe & Cigg

Ha en bra dag! Puss & Kram

Älskar min Jonatan!
1 KalsongMorsan:

skriven

Lycka till!

Hoppas bara du inte blev bajsnödig av nervositeten & kaffet ;)

Kommentera här: