2, 5 och 7 dagar kvar =)

Ja jag har 3 datum att längta till. =) Den första skriver jag om 2 dagar men om 5 dagar är det ju pengadax och då blir att storhandla (min favorit) Sen blir det eventuellt att bowla innan skolan =) Sen är det ju lördag, då bär det av till kryssning! Ska bli sååå kul! 

I fredags satt jag och Jossan hemma hos mig och drack vin, det slutade med att vi blev aspackade (iaf jag) och jag har varit bakis tills idag =P Sov bort hela lördagen och jag mår ju inte så jätte bra idag men bättre än i går iaf =P haha man mår som man förtjänar =P Kul va det iaf =)

Det finns inte så mycket att skriva idag men jag kommer nog skriva en del imorrn =P Nu är det snart dax för bingolotto =) Sen baka klart lussebullarna =) Natti natti


Puss&Kram Älskar Min Jonatan!

1 Sabina:

skriven

Japp, bor kvar i Kumla. :) Var i Örebro bor du då?

2 Jenny:

skriven

Vi har tyvärr bestämt att avliva Snubbel (tjejen) för hon har blivit sjuk. Så om du vill får du gärna vara kattvakt åt Prosit.

3 Jenny:

skriven

Vi åker den 19 dec o kommer hem den 26:e

Kommentera här: