Kaffe?

Ja jag tog mig just en kopp kaffe för här lär det ju inte bli nån sömn :/ GRANNEN SKA UT IMORRN DET SKA JAG LOVA!! Nu är jag fan flyförbannad! Vanligtvis är det väl 3 varningar innan man blir vräkt (rätta mig om jag har fel) Men hur många chanser ska han få? Det är inte bara jag som lider! Jag har fått klagomål pga han. Tjejboendet tror att det är jag, men jag har varit nere och sagt att det är min granne och dom trodde mig och har börjat lyssna mer åt hans lägenhet =). Jag har ju ingen större lust att ringa störningsjouren varje gång heller. Ne öbo imorrn och då ska jag fan stå där oxå och inte pina iväg som alla andra gånger! Men först operation storstäd =P Grannen är iof viktigare att få käft på än att värmen kommer igång, för att mysa med filtar är ju inte så dumt iaf, fast ännu bättre, Jonatans säng =P =)

Nu blev det visst ett argt inlägg igen, sorry =P

Fick VG- på svenskan =) Äre bra eller äre bra =P Samhällskunskapen kan ju ta sig nånstans, men jag ska inte ge upp, (än) =) Matte är ju min favorit så det fungerar ju =) Sen eng, bara lite grammatik åt fel håll annars är det suveränt =) Det va skolan de.

Om några få minuter kommer jag att skriva ett litet inlägg till, för då är det från inlägget om 2 dagar kvar =) hihi

Skrivs snart, Puss&Kram Älskar Min Jonatan

Ja jag tog mig just en kopp kaffe för här lär det ju inte bli nån sömn :/ GRANNEN SKA UT IMORRN DET SKA JAG LOVA!! Nu är jag fan flyförbannad! Vanligtvis är det väl 3 varningar innan man blir vräkt (rätta mig om jag har fel) Men hur många chanser ska han få? Det är inte bara jag som lider! Jag har fått klagomål pga han. Tjejboendet tror att det är jag, men jag har varit nere och sagt att det är min granne och dom trodde mig och har börjat lyssna mer åt hans lägenhet =). Jag har ju ingen större lust att ringa störningsjouren varje gång heller. Ne öbo imorrn och då ska jag fan stå där oxå och inte pina iväg som alla andra gånger! Men först operation storstäd =P Grannen är iof viktigare att få käft på än att värmen kommer igång, för att mysa med filtar är ju inte så dumt iaf, fast ännu bättre, Jonatans säng =P =)

Nu blev det visst ett argt inlägg igen, sorry =P

Fick VG- på svenskan =) Äre bra eller äre bra =P Samhällskunskapen kan ju ta sig nånstans, men jag ska inte ge upp, (än) =) Matte är ju min favorit så det fungerar ju =) Sen eng, bara lite grammatik åt fel håll annars är det suveränt =) Det va skolan de.

Om några få minuter kommer jag att skriva ett litet inlägg till, för då är det från inlägget om 2 dagar kvar =) hihi

Skrivs snart, Puss&Kram

 ♥Älskar Min Jonatan♥!

 

Kommentera här: