Halloween

Kläder till halloween köptes idag och jag är skitnöjd =) Jag köpte två klänningar för 300, det va halva priset på båda klänningarna alltså fick jag ta två betala för en + lite mindre i pengar =) Klänningarna är inte bara till halloween utan jag kan ha dom närsom vilket är skit bra. Inget slös på bara ett-året-om-gången-klänning. Ville lägga ut bilder men det fanns ingen hemsida med bild på så jag får ta kort med egen kamera sen. Restrerande saker är oxå köpta men jag vill inte avslöja än va jag ska klä ut mig till =P Bild kommer efter helgen! Ska bli kul att festa med Jenny eftersom vi aldrig har festat tillsammans förut och sen kommer det ju andra som gick i samma klass eller skola =) 

Spagetti och köttbullar åkte nyss ner i magen och det smakade gott =) Nu blir det en kopp kaffe och en cigg till UM sen blire att plugga lite. Skriver sen kanske. Puss&Kram Älskar Min Jonatan! <3

Kommentera här: