Igår =)

Ja vad ska man säga. Började dagen med att plugga lite inför provet som är imorrn. Sen kom Jossan och Martin hem till mig och väntade på att jag skulle bli klar. Sen bar det ut till pålsboda, till Jessica och det va kul kan jag lova =) Det va folk där som jag inte hade träffat på flera år, T.ex Söderling, Verre, Pj Och Lillkax. Det va riktigt kul =) Jag hade med mig 2 öl och Jossan hade med sig en vinare som vi skulle dela på men jag va ju så seg med mina öl så jossan fick rätt mycke vin själv =P Men Lillkax va ju så snäll så han bjöd på sin rom och cola =) Alla blev skitfulla och det va kul =) När jag kom hem så va det bara att ändra klockan en timme så jag inte skulle glömma bort det.  Jag är inte bakis heller =)

Idag blir det att plugga ännu mer eftersom provet är imorrn, sen ska jag städa, tvätta & spela bingolotto med Johanna, Jossan och Martin eventuellt, sen kommer Jonatan hit och sover =)

Nu ska jag dricka kaffe och bara njuta dom sista minutrarna innan jag ska börja städa. Ha en bra dag!

Puss&Kram

Kommentera här: