Paus i pluggandet

Nu tar jag mig en rejäl kaffepaus i allt skrivande. Har fått skrivkramp =P  Halva Samhällskunskapsläxan är klar för den andra delen kommer jag nog inte att göra =/ Jag fattade inte frågan och läraren ville inte förklara så då vet jag inte hur jag ska göra den *Pust*

Svenskan är väl sisådär, ganska tråkig om jag får säga mitt. Jag ska skriva ett referat om "spam" *tråkigt*  Men jag ska inte ge upp denna gång för jag ska komma så långt jag bara kan! =) * Beröm till mig *  =P 

Jag har hittat min vinterjacka men jag vet inte om jag är sugen på att lägga 700 kr på den =P Har en bild som är lite suddig för lilla Elin kunde ju inte hålla handen stilla =P hehe
Bilden går att ha i full storlek men då blir den för stor =P




Lite bilder från Alles begravning:

        

Rest In Peace! ♥

Kommer att lägga in mer bilder sen som jag inte har kunnat lägga in i datan förens idag =) Men nu måste jag fortsätta med läxorna för jag har en hel del kvar att göra =)

Skriver sen igen =)
Puss&Kram

Kommentera här: