?

Jag kunde inte sova igår =/ För många tankar i huvudet som absolut inte ville försvinna. Jag la mig i sängen vid 11 halv 12 och låg och vred mig till iaf halv 4 - 4. Försov mig till skolan och missade första lektionen =/ Dessa tankar fick mig att skriva en liten dikt men jag vet inte om det skulle passa att skiva nånstans för att ingen ska bli ledsen eller ta illa upp.. Inte för att några namn är sagda/skrivna utan för att det kanske är känsligt för vissa.. Jag fick det iaf nerskrivet för mig själv som jag eventuellt kommer att rama in i nåt fint men ett ljus brevid. För att klargöra: Det hanldar om Cenny, Tommie, Jonas, Jens och Alexander och jag hoppas att en dag kunna skriva ut detta. Får se om det blir av. Nu dricker jag kaffa , kollar på tv och funderar på om jag kanske skulle ta och göra min läxa =P I 2 veckor kommer det att vara lite lyxveckor i skolan =) Börjar på fredag. Ne nu har jag inte så mkt mer att skriva, kanske blir något imorrn igen =) Puss & Kram Älskar Min Jonatan! <3

Kommentera här: