Torrt

Det har varit ganska torrt i min blogg på senaste tiden =/ Har haft så mkt att göra och tankarna har bara blivit större.. Har matteprov imorrn kvart över 11 och jag hoppas att det ska gå bra =) Pappa ska hjälpa mig lite ikväll att repetera =) Jag hade tänkt att lägga upp en bild på bdb och här men eftersom jag inte har lyckats fixa min dator så fungerar det ju inte än =( Har en bok som jag måste läsa klart innan tisdag. Sämsta boken är det iaf! Populärmusik från vittula. Jag säger bara urtråkig, svårfattad och det hoppar ganska mycket så det blir svårt att hänga med.. =( Sen måste jag skriva en recension om den oxå och det kommer INTE att bli lätt. Ne nu ska jag läsa och skriva lite sen ska jag till Jonatan och hämta min mattebok sen hem till pappa och dricka kaffe och räkna lite =) Ha en bra fortsatt dag, det ska jag ha! Puss&Kram Älskar Min Jonatan!
1 KalsongMorsan:

skriven

Min blogg är också torr & tråkig, hinner inte med den ;)

Kommentera här: