Jag är lyckligast just nu!

Igår (onsdag) var jag och Jonatan på sjukhuset. Köpte oss en varsin kaffe och slappnade av. Vi har varit väldigt nervösa inför igår. Alla provsvar va bra och det lättade ganska mycket på hjärtat tills vi fick veta att jag har en cysta på 4x4 cm. Som tur var så var det ingen fara för det är helt normalt.

Allt detta är normalt när man är GRAVID! Jag & Jonatan ska bli föräldrar! Jag är heeeelt överlycklig!!





Huvudet är till vänster, "månen" är en hand och det är lilla magen som putar! ♥

1 mamma:

skriven

SÅÅÅÅÅ FIIIIN mitt barnbarn....är så stolt o GRATTIS både Lisa o Jonatan...längtar ska ni veta..love you puss o kram Mamma...Mogge hälsar oxå fast han sover he he

2 Malin:

skriven

Men ett JÄTTEgrattis Lisa!!! Hur långt är du gången?

Hur mår du? =)



Många kramar!

3 KalsongMorsan:

skriven

Du kommer bli gosmamma!! Fatta :) wiiie bli tjock nu dååååå <3 Inte bara boobsen, magen också!

4 Anonym:

skriven

Grattis återigen!!! F*n jag blir så glad :)

5 Nathalie:

skriven

Åå Grattis Lisa., Gud va roligt för er..,

Kommentera här: