Ingen tid

Jag har egentligen inte tid att sitta här, måste packa. Jag har ingen ork till att packa.. Jag kan packa en karton sen är jag helt slut. Ge mig ork någon! Jag har egentligen inte tid att träffa folk just nu men jag gör det ändå, lägger packningen bakom mig. (inte bra) Jag får ingen pepp från mig själv att vilja packa. Jag vill ju flytta nu, är det kanske de som sätter stop på allt? Att jag vill härifrån nu?  Ne jag får väl sätta på högsta volym och försöka fortsätta.

Jag har en del kvar att packa, massor att kasta (som jag inte orkar bära själv) och för lite plats för att kunna ställa packade kartonger någonstans.

Jag har en lista som ska fyllas i som jag inte fattar hur jag ska fylla i den. (mamma penning) Hjälp någon?

Det possitiva är ju att jag har folk som hjälper mig sen att flytta, att bära och sen städningen. Är sååå tacksam över den hjälpen =)

Kaffe nu sen är det bara att köra på igen.

Puss&Kram
Älskar Min Jonatan + Bebis!

Kommentera här: