Söndag

Jag flyttar om 3 dagar, 3dagar! =) Äntligen ska jag få komma ifrån denna trånga lägenhet! Jag ska ha inflyttningsfika för dom som vill, men jag kommer att bjuda folk med olika datum så inte alla kommer samtidigt =) Datum kommer snart.

Gravid i v.31 - Redan. jag nhar ont i svanken och kan knappt sitta eller ligga. Cykeln är min bästa vän just nu. Foglossning har jag fått. Kände hur det värkte förut när jag va ute och gick, som tur va så hade jag min kära cykel med mig som jag bara kunde hoppa upp på och poff så gick värken över. Jag har även fått eksem på magen som kliar som tusan och jag har packat ner min salva :(

Nu ska jag inta sängen och föröska sova.. är grymt trött men jag ska sova själv som jag inte har gjort på ett tag nu.


Puss&Kram
Älskar Min Jonatan + Bebis!

Kommentera här: