Tisdag

Skönt att höra att jag gjorde rätt. =) Han som ägde bilen ringde ju  mig dagen efter och frågade om han fick ge mitt nummer till hans försäkringbolag, självklart fick han det. (vet inte om jag har skrivit det redan) haha Mitt gravida minne är inte speciellt bra =P Kommer inte ihåg vad jag åt igår ens haha.

Jag är lite seg med att lägga ut bilder efter varje vecka men vad gör det? =P Här kommer iaf en bild 28+0




Bebis är vildare än vildast just nu haha. Mest på nätterna när jag vill sova =P


Någon som kan ge lite tips på vad man kan skriva i ett förlossningsbrev? Skulle behöva lite hjälp med det.

Nästa BM besök är den 8/9 och jag trodde att jag skulle dit varannan vecka efter vecka 29. Har iaf min ordinarie då så det är helt okej.

Sen en annan fråga, alla mina värden är bra (järnvärde, blodvärde ja allt är bra) Varför ska jag då ta järntabletter? Någon som vet?

Puss&Kram
Älskar Min Jonatan + Bebis!

Kommentera här: