Öbo

Nu har dom äntligen tagit fingret ur *PIIIIIP* och kommit hit. Jag personligen ringde och skällde på min bovärd och sa att dom skulle fixa det idag!! Tro på faan det gjorde dom oxå! Dom va här på knappa 20 min =P
Nu är elementet varmt (änsålänge) men jag ska ner till kontoret när dom öppnar igen och fråga varför dom inte har fixat mitt badrumstak, som skulle ha fixats för 2 veckor sen utan att jag ens har hört talas om det förns idag. *SKUMT*

Tog en låååång paus i bloggandet, fast det märks ju inte här iof =P Har varit hos Greger och kollat på film (Amarican Pie - Love of nånting) med Loppan bra va den iaf! Chips, dricka och MINA popcorn =P MYS!


Bion blir imorrn ist eftersom jag bara sovit 1 - 1,5 timma idag. Mer popcorn till mig =)

Tänkte ta mig en dusch men då blir nog inte grannarna så glada så jag får gå upp 1 timma tidigare imorrn ist.

Plugga lite matte kanske, gjorde ju inte provet idag utan jag ska göra den kl 11 imorrn, kanske stöter på A =)
En kaffe ska medtas in till aulan så jag kan slappna av lite.

Natti natt!
Älskar Min Jonatan!

Kommentera här: