Paranormal activitys

Är du lättskrämd? Ingen hit att kolla Paranormal activitys då. Men klarar du av att bli rädd och så så måste den ses!! Utan tvekan! Det är nog den äckligaste filmen jag har sett på länge. Undrar om jag kommer att sova gott inatt =/

Skolan började bra =) Började halv 9 och var klar halv 10. Fixade inskrivning och shema så nu börjar allvaret imorrn =) Bara bra! 

Var och simmade med Jossan förut. Först va det kallt sen var dte bara att ta i =) Vi simmade 500 meter sen hoppade vi i bubbelpolen. Gick in och duschade lite sen solade vi solarium. Detta kommer nu att ske varje måndag om det inte blir hinder inom skola och jobb. =)

På lördag ska jag jobba! Sökte tiden och fick den. 14.30 - 21.00 Bättre tider finns inte. Tar nog med min en bok och läser under tiden som det inte finns något att göra.

Ne nu måste jag sova, ska ju till skolan imorrn =)
Puss&Kram
Älskar Min Jonatan!

Kommentera här: