rubrik till ett tråkigt inlägg?

Trött, seg, ont i ryggen, svårt att andas, kaffet smakar skit, kramper i magen och en totalt onödig dag på akuten. Ringde vårdcentralen i onsdags, förklarade vad som var fel, dom hänvisade mig till akuten. Jag ringde 1177 eftersom jag inte tyckte att det va så seriöst, samma sak där. Åkte till akuten, fick resultat som jag redan visste om. INGET FEL!! Jag har haft kramper i en vecka imorrn så då är det bara att ringa igen. Får se hur det slutar då.

Va hos Jenny i igår =) Drack kaffe och snackade lite skit, (ging gang).  Ska dit efter skolan imorrn, om jag inte ska till vårdcentralen innan då. Får se om jag ens kan gå till skolan =(

Ne nu måste jag lägga mig så jag orkar upp, hoppas på att jag är bättre imorrn!

Nattinatti!
Älskar Min Jonatan!

Kommentera här: