Jobba?

Började mitt sommarshema idag och jag klarade inte av att jobba =( Fick ont i revben och mage.. så det blir att prata med Barnmorskan och kolla om jag kan sjukskriva mig eller hitta ett jobb som inte är tungt. Jag pratade med chefen idag oxå och hon sa att det inte fungerar att jobba kvar eftersom det är så få personal... =( Jag hoppas att jag kommer att ha kvar jobbet sen när bebis har kommit för jag trivs så j*vla mycket!! Vill inte därifrån! Så på fredag får jag veta mer.

Ska även till VC för att prata om att kanske ta bort en leverfläck. Får se om jag får göra det i gravidtillstånd.

Blir galen, jag får inte sova ordentligt en enda natt.. vaknar minst 2 ggr per natt för att behöva kissa. Men men det går väl över det med. =)

Snart börjar Ett liv på BB på tv som jag ska se, hoppas bara att det inte skrämmer mig för att föda hehe. Sen ringer Jenny =) Kanske går över dit, vi har lite att prata om =)

Ne nu ska jag ta lite kaffe, sen kolla på tv!
Ha en bra kväll!

Puss&Kram
Älskar min Jonatan + Bebis!

1 Anna - Gravid ♥:

skriven

SÅ vad tyckte du då? jag gillade programet men FY FAN vilken dum pappa!! Usch så han betedde sig mot sin fru som skulle till och föda!!



Va roligt att vi är så passs nära i BF! Vilket datum har ni? Vet ni vad ni väntar?

Kommentera här: