Varmt

Konstigt att jag inte bloggar, det går ju inte i denna värme, inte hemma hos mig iaf. Klagar inte på att det är varmt men det skulle sitta fint med ett bad =) 

Bröllopet var jättefint och jag höll på att svimma när jag gick in i kyrkan (jag var tärna) Jag har ju scenskräck sen var det ju 30 grader oxå så armarna var bara att hålla nere så det inte rann, haha graviditets svettningar är inget att leka med =P

Nu sitter jag hemma iaf, är rätt sugen på att bada men det är ingen som vill följa med så jag får väl ta mig en kall dusch. 

Vid 2 halv3 ska jag ut med en hund en sväng sen ska jag hem till Jenny och hälsa på och krama henne som aldrig förr! Nu har vi inte setts på ett bra tag och det är INTE bra! Men som sagt, jag har ju varit ganska upptagen med kattvakt, möhippa och bröllop och nu kan jag äntligen andas ut =)

Gick in i vecka 24 i fredags och jag är orolig för att h*n ska komma ut tidigare, drömmarna är konstiga oxå. Drömde senast inatt jag födde en liten flicka men jag vaknade hysteriskt i drömmen av att jag låg på sjukhuset och frågade vart jag var. Jag hade tydligen åkt in akut och hade fått gjort ett kejsarsnitt, ärret var snett över HELA magen. (Tur att det bara är en dröm) 

32+0




Jag har även skrivit kontrakt på en lägenhet i baronbacken =) Flyttar in den 1/9 så packar, det gör jag för fullt så jag får knappt plats här hemma hehe. 

Ne lite kaffe på det här och packa vidare.

Puss&Kram
Älskar Min Jonatan + Bebis!

Kommentera här: