"Nya" grannen

Våran nya granne är en tjej som jag har känt i flera år och det känns ännu bättre att flytta då =)

Pratade med "nya" grannen för en stund sen, hon har varit inne i lägenheten jag ska få och det är totalt nyrenoverat. Ny spis, ny fläkt och ett helt nytt badrum! Ska till grannen imorrn på fika och ska försöka kolla in i lägenheten hehe. Hon har varit inne och pratat med dem som gör om allt och sagt att allt ser bra ut och att det är en fondvägg i badrummet (med svart kakel) Jag tror att vi båda kommer att bli nöjda med lägenheten och att vi inte kommer att vilja flytta fast vi måste. Balkongen ligger mot fotbollsplanen och det är sol heeeela dagen på den. Lägenheten är på första våningen så det blir inge krångel med barnvagnen och det blir inte långt till tvättstugan =)  Jag vill flytta in nu!

2 sega dagar kvar tills vi ska på ultraljud och då är det bara förlossningen kvar att längta till. Det kommer att vara lååånga sega dagar.

Ne en kopp kaffe på det här.
Jag kan varken ringa eller skicka sms så ni vet varför jag inte svarar =)

Puss&Kram
Älskar Min Jonatan + Bebis!

Kommentera här: